سیک SICK

شرکت سیک (SICK) آلمان سازنده طیف بسیار گسترده‌ای از سنسور و محصولات مرتبط با اتوماسیون صنعتی است.این شرکت در سال 1946 پایه‌گذاری شده است. این شرکت با توجه به محصولات ویژه با قابلیت های خاص خود مشتریان قابل توجهی را حول محصولات اتوماسیون صنعتی خود جلب کرده است و از این رو در بازار جهانی و در کنار برندهای معتبر دیگر دارای جایگاه حائز اهمیتی در زمینه تولید و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی می باشد. این شرکت که در سال ۱۹۴۸ و در آلمان با مطالعه و تحقیق روی تولید سوئیچ های فوتو الکتریک شروع به کار کرد به مرور و پس از کسب جایگاه در بازار داخلی دامنه محصولات خود را به سایر کشورها گسترش داد و در سال ۱۹۷۵ شرکت تابعه خود را در آمریکا راه اندازی کرد. از جمله محصولات پرفروش این برند میتوان به؛ دستگاه‌های آنالایزر سیک، شبکه‌های نوری اتوماسیون سیک، آشکارسازهای نوری و مسافت‌یابی سیک، سنسورهای فاصله‌سنج سیک، ابزارهای اندازه‌گیری گرد و غبار سیک، انکودر سیک، سنسورهای فیبر نوری سیک، ابزارهای اندازه‌گیری دبی سیک، سنسورهای سیال سیک و غیره اشاره کرد.
سنسورهای SICK به 7 بخش متفاوت تقسیم می شوند که شامل اندازه گیری ، ایمنی ، شناسایی ، کنترل و ... می شود. در بخش ایمنی از سنسورهای SICK می توان به لیزر اسکنر و پرده نوری اشاره نمود که در صنعت بسیار پرکاربرد و پرفروش و با قیمت مناسب هستند. بخش اندازه گیری شامل انکودر های افزایشی SICK و یا انکودر های  SICK مطلق، سنسور فشار سیک،سطح و فاصله و در بخش شناسایی می توان به سنسورهای التراسونیک،فتو الکتریک و FORK اشاره نمود.
یکی از محصولاتی که بسیار مورد توجه خریداران این برند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا قرار گرفته است دستگاه انکودر سیک میباشد. انکودر سیک sick دارای انواع انکودر چرخشی و افزایشی می باشد. انکودرهای سری DFS60B سیک ، از جمله انکودرهای قابل برنامه ریزی sick هستند که از دقت بالایی برخوردار است. انکودرها یکی از تجهیزات پر کاربرد الکترومکانیکی هستند که حرکت مکانیکی دستگاه را به پالس الکتریکی تبدیل می‌کنند. پالس تولید شده به وسیله انکودرهای سیک SICK به سیستم های کنترلی نظیر PLC ارسال می‌شود تا آن سیستم با  توجه به پالس ورودی، در مورد ارسال فرمان تصمیم گیری نماید.
 




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
مرتب سازی براساس
ثبت سفارش
تعداد
عنوان