ویدئو بروسکوپ فلیر


ویدئو بروسکوپ فلیر برای نمایش امکان هایی که در دسترس نبوده بسیار کاربردی می باشد. بروسکوپ از یک دوربین با وضوح بالا ، پراپ با قابلیت تغییر طول و نمایشگر رنگی تشکیل شده است. در هنگام خرید ویدئو بروسکوپ باید به مواردی همچون قطر لنز دوربین ، طول پراپ ، ابعاد نمایشگر، قابلیت چرخش لنز توجه کرد. قیمت بروسکوپ با توجه به موارد گفته شده و همچنین برند سازنده بسیار متنوع است باید به این موارد در هنگام خرید توجه کرد. با توجه به تکنولوژی های بروز ساخت بروسکوپ ، استفاده از ویدئو بروسکوپ بسیار راحت بوده و با روشن کردن دستگاه و اتصال پراپ به نمایشگر می توان تصاویر را مشاهده کرد. درصورتی که بروسکوپ قابلیت چرخش لنز داشته باشد با چرخاندن دسته کنترل لنز براحتی لنز به اطراف گردش دارد. کلید تنظیم روشنایی که بروی لنز نصب شده در نمایش بهتر تصاویر کمک شایانی می کند مخصوصا زمانی که اجسام دارای رفلکس نور باشند شدت نور زیاد ، وضوح تصویر را به شدت کاهش داده و لذا در هنگام خرید بروسکوپ حتما باید امکان تنظیم شدت نور بروی لنز توسط کاربر امکان پذیر باشد.
قیمت بروسکوپ صنعتی بسیار متفاوت با نمونه های معمولی و آموزشی می باشد. بروسکوپ صنعتی دارای لنز ضد آب ، زاویه دید باز دستگاه برای بررسی اجسام با فاصله نزدیک ، روشنایی بالا ، قطر بسیار کم لنز و قابلیت چرخش لنز را داشته باشد. 
کاربرد ویدئو بروسکوپ در صنایع مختلف بسیار متفاوت و کاربردی می باشد که در زیر به برخی از این موارد اشاره می شود. استفاده از ویدئو بروسکوپ برای بررسی تغییر رنگ قطعات هیلی کوپتر ، بررسی جوش مخازن CNG ، بررسی قطعات شکسته در بولبرینگ و اجسام دوار اشاره کرد.
ویدئو بروسکوپ فلیر یکی از برندهای معتبر در جهان برای نمایش و ذخیره تصاویر در مکان هایی که دسترسی بدان سخت بوده و یا با چشم قابل روئیت نیست بسیار پرکاربرد است. با توجه به تنوع محصولات باید با توجه به نیاز خرید بروسکوپ انجام شود. انواع لوازم جانبی بروسکوپ با توجه به کاربرد های گسترده انواع بروسکوپ با توجه به پراپ های مختلف بسیار متنوع می باشد. فروش دستگاه بروسکوپ با توجه به طول لنز ، قطر لنز، زاویه دید متفاوت است.
قابلیت چرخش : در برخی از مدل ها انتهای پراپ که لنز ویدئوبروسکوپ نصب شده 180 درجه گردش دارد همچنین در برخی مارک ها مانند ویدئو بروسکوپ مارمونیکس علاوه بر گردش لنز به طرفین خود پراپ نیز 360 درجه گردش دارد که این امکان هرگونه محدودیتی را برداشته و تقریبا در تمام جهات امکان نمایش تصاویر وجود دارد.
طول پراپ ویدئو بروسکوپ : درهنگام خرید بروسکوپ طول بسیار اهمیت دارد. به طور معمول طول پراپ بروسکوپ 1 متر می باشد ولی امکان افزایش طول پراپ تا 50 متر در برخی از انواع مارک بروسکوپ وجود دارد.
قطر لنز : یکی از موارد مهم در انتخاب بروسکوپ قطر لنز می باشد. از انجا که میزان قطر لنز و کیفیت تصویر نمایش داده شده تا حدودی به یکدیگر وابسته اند در صورتیکه محدودیت ورود در بازرسی با بروسکوپ وجود دارد باید قبل از خرید بروسکوپ حتما به این مهم توجه کرد ولی توجه به این نکته نیز اهمیت دارد که قطر لنز به هر میزان که کم شود نمی توان کیفیت خوبی از آن انتظار داشت و همچنین در لنز بروسکوپ با قطر کم زاویه دید نیز محدود می شود و شدت روشنایی نیز کاهش می یابد.
زاویه دید و فوکوس: نکته مهم دیگر در خرید ویدئو بروسکوپ زاویه دید لنز می باشد. لنز با زاویه دید محدود باعث می شود که نمایش اطراف لنز با محدودیت مواجه شود همچنین فوکوس لنز بروسکوپ برای نمایش اجسام در فاصله نزدیک و دور کاربرد دارد. از آنجا که خدمات بروسکوپ شامل لنز و پراپ دستگاه نمی شود لذا هر هنگام کار با ویدئو بروسکوپ باید نحوه نگهداری آن توجه کرد.
گیرنده تصاویر بروسکوپ:  در برخی از مدل ها امکان ارسال بسیم تصاویر گرفته شده وجود دارد لذا می توان تصاویر را بروی کامپیوتر با اتصال پورت USB گیرنده به کامپیوتر به صورت آنلاین مشاهده و ذخیره کرد.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
مرتب سازی براساس
ثبت سفارش
تعداد
عنوان