متر لیزری مارمونیکس

متر لیزری مارمونیکس برای اندازه گیری فاصله بین دو نقطه لیزر ، مساحت و حجم با سرعت و دقت بالا طراحی شده است.

نحوه کار متر لیزری مارمونیکس بدین صورت است که سنسور فرستنده لیزری را ارسال و گیرنده باز تابش لیزر را اندازه گیری می کند.

با محاسبه زمان ارسال تا دریافت فاصله مشخص می شود. اساس کار مترلیزری در تمامی برند ها بدین صورت است تنها تفاوت در نوع سنسور و دقت اندازه گیری می باشد.

برای خرید متر لیزری لازم است که شرایط محیطی و فاصله و امکانات جانبی مورد نیاز ابتدا مشخص شود.

متر لیزری برای محیط باز و محیط بسته متفاوت اند و دستگاه هایی که اندازه گیری در محیط بسته را انجام می دهند در محیط باز و نور خورشید توانایی اندازه گیری ندارند مطلب مهم دیگر در هنگام خرید متر لیزری باید به متراژ توجه کنید عموما بالای 150 متر نیاز به مترلیزری دوربین دار است و زیر این متراژ نیز می توان از متر لیزری معمولی استفاده کرد.

از آنجا که نور خورشید باعث می شود بازتابش لیزر توسط گیرنده با مشکل مواجه شود متر لیزری هایی که با این روش طراحی و اندازه گیری می کنند توانایی اندازه گیری در محیط باز که نور خورشید شدید است را ندارند.
امکانات جانبی متر لیزری مانند نمایشگر رنگی برای خوانش بهتر، تراز دیجیتال تا حبابی ، امکان اتصال به کامپیوتر ، حافظه ، دوربین دیجیتال از دیگر امکانات دستگاه می باشد.

متر لیزری مارمونیکس دارای امکانات کامل و دقت بسیار بالا در اندازه گیری متراژ را دارد. این دستگاه توانایی اندازه گیری حجم ، مساحت ، متراژ ، فاصله بین دو نقطه ، میزان شیب را اندازه گیری می کند.

نحوه کار با متر لیزری بدین صورت است که ابتدا مشخص کنید که اندازه گیری متراژ از ابتدای دستگاه انجام شود یا از سنسور مشخص کردن این مهم حدود 10 سانتی متر (به اندازه طول مترلیزری) تفاوت می کند. برای اندازه گیری باید با بررسی راهنمای استفاده از متر لیزری بررسی کنید که متر لیزری قابلیت اندازه گیری در محیط باز و نور خورشید را دارد در غیر این صورت اندازه گیری در محیط باز و یا نور زیاد با خطا روبرو شده و دستگاه با نمایش خطا بروی نمایشگر کاربر را از این مطلب مطلع می کند.

برای اندازه گیری مساحت باید ابتدا از منو دستگاه گزینه اندازه گیری مساحت و یا حجم را مشخص کنید سپس شروع به اندازه گیری طول ، عرض برای محاسبه مساحت و طول ، عرض و ارتفاع را به دستگاه با اندازه گیری این پارامتر ها وارد کنید. بعد از اتمام دستگاه خودکار این محاسبه حجم و مساحت را نشان می دهد.

 

 

 

 




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
مرتب سازی براساس
ثبت سفارش
تعداد
عنوان