کلمپ آمپر متر هیوکی

اندازه گیری جریان توسط کلمپ بسیار راحت ، سریع و بی خطر است. در قدیم برای اندازه گیری جریان می بایست مولتی متر را با مصرف کننده سری کرد این روش بسیار وقت گیر و خطر آفرین است ولی با همه گیر شدن آمپر متر کلمپی هیوکی و اندازه گیری شدت میدان الکتریکی اطراف سیم که رابطه مستقیم با جریان عبوری از سیم دارد اندازه گیری بسیار راحت و دقیق شده است.

برای استفاده از کلمپ آمپر متر هیوکی و یا برند های مشابه می بایست فک دستگاه را باز کرده و آنرا به دور کابل و با سیم حلقه کرد لازم به ذکر است برای اندازه گیری جریان به روش کلمپی فقط باید یک سیم در داخل فک باشد تا اثر میدان مغناطیسی همدیگر را خنثی نکند و همچنین در صورتی که فک را بروی فاز نول قرار دهید جریان نزدیک به صفر را نشان می دهد که در حقیقت جریان نشتی را نشان می دهد نه جریان مصرفی دستگاه را با توجه به توضیحات فوق فروش اینترنتی کلمپ آمپر متر هیوکی بسیار درخواست زیادی داشته و با توجه به سرعت تحویل کالا نیاز مشتریان را به سرعت رفع می کند.

از مدل های مختلف هیوکی ژاپن می توان به کلمپ آمپر متر هیوکی 3280 اشاره کرد. این آمپر متر خوش نام ، پر درخواست و بسیار دقیق برای اندازه گیری میزان جریان AC تا 1000 آمپر است. ویژگی بارز آمپرمتر کلمپی هیوکی وزن بسیار سبک، مصرف بسیار کم باتری و دقت بسیار بالا در اندازه گیری می باشد. به همین دلیل محصولات هیوکی ژاپن بسیار پر درخواست می باشد. مولتی متر هیوکی 3280 هیوکی ، مولتی متر 3288 هیوکی برای اندازه گیری جریان AC جریان DC ( فقط در مدل 3288) با استفاده از سنسور اثرهال تا آمپر1000 می تواند جریان عبوری از باطری خودرو ، جریان مصرفی موتور ، اندازه گیری جریان لامپ LED با توان بالا ، جریان لامپ خودرو و موارد مشابه را اندازه گیری کرد.

یکی از پارامتر های مهم در هنگام خرید کلمپ آمپر متر باید به قابلیت TRMS حتما توجه کنید برای اندازه گیری جریان مصرفی اینورتر در صورتی که دستگاه این قابلیت را نداشته باشد عدد اندازه گیری کلمپ اشتباه بوده و دور از میزان مصرف حقیقی اینورتر است به طور کلی در صورتی که ما نوسان جریان در مصرف کننده داشته باشیم باید کلمپ آمپر متر قابلیت trms داشته باشد. برای اندازه گیری جریان DC لازم است در محیط اندازه گیری حتما باید کلید صفر DC را فشار دهید.

اینکه در رنج اندازه گیری جریان DC بدون اینکه سیم داخل فک باشد و کلمپ میزان جریانی را در حد آمپر نشان دهد طبیعی بوده و نویز محیط می باشد به همین دلیل باید قبل از تست حتما این کلید را فشار دهید تا صفر شود سپس اندازه گیری انجام شود. همچنین برخی مدل ها به صورت خودکار این نویز را صفر می کند.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
مرتب سازی براساس
ثبت سفارش
تعداد
عنوان