مولتی متر مارمونیکس

 

 

باتری ، فازمتر ، تستر

در این دسته بندی انواع باتری و فازمتر و تستر موجود است. برای آشنایی با محصولات این دسته توضیحاتی در این مورد بیان خواهد شد:

انواع باتری

انواع باتری

باتری ها در انواع و ساختار های مختلفی برای کاربرد های متفاوت وجود دارند. باتری ها به دو دسته کلی قابل شارژ و غیرقابل شارژ یا یکبار مصرف تقسیم می شوند. به باتری های یک بار مصرف باتری خشک نیز گفته می شود. این باتری ها معمولا به صورت قلمی، نیمه قلمی، کتابی و سکه ای برای کاربری های متفاوت موجود هستند. 

باتری های قابل شارژ قیمت بیشتر و عمر زیادتری دارند. از انواع این باتری ها می توان به باتری های نیکل کادمیوم، لیتیوم یون و باتری زینک هوا اشاره کرد. یکی از مشخصه های مهم برای باتری میزان جریان عبوری از آن می باشد که باید متناسب با دستگاهی که باتری در آن گذاشته می شود باشد.

 

فازمتر

فازمتر

فازمتر ها با توجه به سطح ولتاژ قابل تشخیص و نحوه اندازه گیری مدل های مختلفی دارند. ساده ترین نوع فازمتر که اکثرا با آن آشنایی دارند، دارای یک چراغ است. با اتصال مستقیم فازمتر به سیم فاز این چراغ روشن شده و وجود فاز را نمایش می دهد. با پیرفت علم و تکنولوژی، گروه جدیدی از فازمتر ها وارد بازار شده است که به آن ها فازمتر غیر تماسی یا فازمتر القایی گفته می شود. این دسته از فازمتر ها که به آن ها ردیاب برق نیز گفته می شود، بدون نیاز به تماس با سیم برق و به صورت القایی وجود ولتاژ را تشخیص داده و آلارم صوتی یا نوری آن فعال می شود. این ردیاب های ولتاژ در تشخیص وجود سیم برق در زیر دیوار بسیار مناسب خواهد بود.

 

تستر

تستر

تستر ولتاژ یکی از پر کاربرد ترین وسایل اندازه گیری در صنعت برق و الکتریک می باشد. تستر ها نیز مانند فازمتر عمل می کنند. با این تفاوت که علاوه بر تشخیص ولتاژ، مقدار آن را نیز مشخص می کند. در مدل های معمولی تر، مقدار ولتاژ از طریق روشن شدن لامپ های نصب شده روی تستر به طور حدودی قابل تشخیص است. اما در نمونه های جدید تر مقدار ولتاژ به طور دقیق اندازه گیری شده و مقدار آن به صورت عدد روی صفحه نمایش آشکار می گردد. لذا تستر ولتاژ دارای دو پراب است که یکی به سیم فاز و دیگر به نول متصل شده تا مقدار ولتاژ اندازه گرفته شود.

 

 

 

 




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
مرتب سازی براساس
ثبت سفارش
تعداد
عنوان